Het zou Afrika niet zijn als...

29 juni 2009 - Casablanca, Marokko

... alles van de eerste keer juist liep!

Gisteren 28 juni goed vertrokken in Zaventem, weliswaar met 1u30 vertraging :s  In het begin nog overtuigd dat we onze vlucht nog zouden kunnen halen, wat uiteindelijk grandioos mislukt is!! :D
We zitten dus nog steeds vast in Casablanca, maar geen nood, we zitten hier goed :D
We dachten dat we hier vandaag weer weg zouden zijn, maar zullen hier toch nog een nachtje moeten vertoeven, want blijkbaar vertrekt er vandaag ook geen vliegtuig (morgen pas :p)

Ondertussen kunnen we hier genieten van het mooie weer, uitzicht op een zwembad waar we niet in kunnen (we leven op handbagage, bagage is nog in de luchthaven ;)), lekker eten, prive kamers, ...

We stellen het dus goed en houden jullie op de hoogte :)

Ps. Gelukkige verjaardag voor Sara (van Lieze en de rest)
Ps2 We hebben ondertussen al een aanbidder in Marokko opgescharreld die ons overweldigt met zijn talenkennis ;) (Zijn naam zit in onze handbagage :D)

1. Eva:
    29 juni 2009
    Maar lieverds toch!! Ik hoop dat ge toch een keer op de bestemming geraakt!! Straks wilt ge niet meer weg uit dat hotel, met die aanbidders!! Ik hoop dat alles goed gaat! Laat vlug iets weten!! Knuffels!!! XXX grote zus
  2. Thomas:
    29 juni 2009
    Je weet dat je maar een maand hebt om in Congo te raken he! Veel succes met het vinden van het juiste vliegtuig met juiste bestemming.
    Ik vermoed dat we het hier wel lezen als jullie op de bestemming zijn gearriveerd :P.
    Grts!
  3. Saskia Van Thielen:
    29 juni 2009
    Zo uitgekeken naar congo en daar zitten jullie nu : gestrand.
    Neem het zoals het komt,en alles komt wel goed,maar dan wel niet blijven plakken bij die aanbidders he!
    groetjes
  4. Vincent:
    30 juni 2009
    Wij zijn intussen wel in Rio geraakt na 2 + 12 uren vliegen. geradbraakt en gejetlagged maar toch blij van iets te horen van jullie via de blog, want via de GSMs lukt het maar niet. Probeer alvast via mail of vaste lijnen HildevL of mamadou te bereiken. knuffels en bruin maar wat aan,t zwembad.
    papa en Hilde. En hopelijk geraken jullie snel in Brazza en verder in Pointe noir...
  5. peter:
    30 juni 2009
    allez vooruit...het begint goed...spannend ...onvoorspelbaar... paradijselijk toch ...en echt Afrika:"demain..." tomorrow..."hasta magnana"
    ik bewonder jullie alledrie
    peter peter
  6. arlette-gilbert:
    Hallo Lynn,
    zo, je bent vertrokken, laat ons hopen dat je nu vlug op de bestemming aankomt, maar we denken dat het toch ook niet slecht is in casablanca.........

we proberen je te volgen en zullen graag lezen wat je schrijft.
    maak er het beste van.

groetjes van tante en nonkel vanuit het ooooo zoooo grooooote belgie.
    arlette en gilbert
  7. Marjoke:
    30 juni 2009
    Ach jee, wat een toestand. Gelukkig zitten jullie lekker in een hotel, wel jammer dat jullie alleen de handbagage hebben, maar een tandenborstel is snel gekocht. Ik ga er maar van uit dat jullie vandaag verder hebben kunnen reizen en kijk uit naar het vervolg van jullie avontuur.
    groetjes Reinder en Marjoke
  8. peter:
    1 juli 2009
    en hoe zit het??? al in de brousse???
    peter peter
  9. Rens:
    2 juli 2009
    hahaha, twordt 6 weken casablanca met een leeg zwembad ! Klinkt hoopvol, excursie over goudvissen lijkt ook niet slecht.
    Huur snel een fiets en rij tot in pointe Noir. tzal vlotter gaan.
    Volhouden en jullie geraken er wel.
    x'en van de "grote broer"
  10. Emily:
    Oohjoo!!!
    Spannend whieeee ... Oh ik had je dan toch kunnen tegenkomen op het vliegveld... dedju! Barcelona was super!!! En bovendien het prachtige weer, de sfeer, enz. Zag ik mijn cursus in levende lijve ... of hoe ge dat ook moet zeggen. IK ben wel bruin (lees aangebrand, maar bruin klinkt beter) aan 1 kant van men lichaam. Ben in 1 uur in slaapgevallen ... ai ai ouch! Soit, wou je ook nog zeggen dat ik er toch (!) met alles erdoor ben xD. Dus na Congo, trekking in schotland ... jeeej! Ok dat was voor lieze ... hihi ... nu voor jullie drie: Geniet ervan! Tis echt de max qua ervaring en avontuur! Oh ben stiekem jaloers :) dikke zoen en ben benieuwd
    naar verdere 'reacties' van jullie. Dikke zoen. Emily
  11. Vincent:
    3 juli 2009
    proficiat met jullie grote onderscheidingen ladies...op naar de Masters nu met een studie over chimpansees?
  12. Eva:
    hoi allemaal!

een dikke proficiat met jullie mooie resultaten. ik ben er ook door. dus het wordt weer een super zalige vakantie!
    ik hoop dat jullie nu zo ongeveer wel al aangekomen zijn!
    ik hoor het wel hé. ik volg jullie avonturen op de voeten!
    dikke zoen
    Eva
    xxx
  13. kk:
    3 juli 2009
    Dikke proficiat aan de kakelverse Bachelors in de dierengeneeskunde.
    Kijken uit naar het verder verhaal van jullie avonturen, vermits
    jullie er maar vanavond zijn aangekomen.
  14. Freya:
    4 juli 2009
    hey!
    khoop dat jullie (eindelijk) al zijn aangekomen. T was me de reis wel :-P
    heel veel plezier allemaal ginder!
    groetjes,
    Freya